Spokojnie, zaden pociąg sie nie wykoleii. Ze starego fiata wycialem pozostalosc progu aby zbadac przekroj poprzecznytego elementu. Pozniej wstawie fote jak to wywyglada w oryginale.
Chce cos wiecej niz miec "sztywne" auto. Pojdzie profil ciekocsienny od tylnych podluznic przez progi, przedni slupek do przedniego zawieszenia oraz bedzie to polaczone pod tylna kanapą aby lewa i prawa strona byla połączona.
Smialo bedzie mozna to nazwac ramą.
Na chwile obecna zbieram kilka sprzetow do warsztatu i troche kasy bo nie tylko rame chce zrobic

Patrząc od prawej kolejno są warstwy:
-próg zewnętrzny (element który widać z zewnątrz)
-wzmocnienie wewnętrzne (blacha tłoczona z dziurami)
-(podejrzewam) kawałek podłogi
-(na dole) podroże
wszystkie elementy mają grubość nie większą nic 1mm, widać gołym okiem ze przestrzeń między wzmocnieniem wewnetrznym a częścią zewnętrzną jest dość spora, dlatego Nasze auta mają wiotką konstrukcje
Lekarstwem dla tych co chcą troche, podkreślam TROCHE wzmocninc progi jest wstawienie blachy tłoczonej z dziurami czyli wzmocnienia wewnętrznego w miejsce łączenia progu zewntrznego z resztą elementów czyli patrząc z lini prostej od krawedzi gdzie kładzie się uszczelke drzwi do dolnej krawędzi progu, to da znaczne wzmocnienie w tej czesci karoserii