przez jamnikRRR » 1 lut 2014, o 20:17
Aby się nie rozwodzić z osiągami wygląda to tak :
Prędkość ekonomiczna 125p, to 125 i staram się nie przekraczać .... łyka 8,5 na trasie i do 10 po mieście.
Jak się spieszę jadę 140. Jak ktoś zrobi głupią minę albo trzeba coś wyprzedzić dochodzi do 160.
Przyspieszenie oceniam wysoko. Nie przypominam sobie, aby przez 25 lat jakiś krótszy braciszek mnie wyprzedził.
Ale wiem, że z dobrze ustawionym Polonezem bym przegrał.Ten trzeci przypadek jest paliwożerny.
Sprzęgło fiatowskie mechaniczne. Hydrauliczne dawno temu dostało PA PA.
Układ hamulcowy fiatowski ( korektor wywaliłem ). Z hamowaniem muszę uważać, to jest masa. Liczy się refleks, wyczucie i zdrowy rozsądek.Przez 25 lat nikomu w du.. nie wjechałem. Za to mnie parę razy wjechały i były to same "samce'.
Promień skrętu nie jest imponujący. Aby zrobić kółko cysterna potrzebuje mniej miejsca.
Zawieszenie, sinik, skrzynia to Polonez. Tylny most jugosłowiański tzw. wolny, co powoduje w praktyce, że 5 bieg nie jest nadbiegiem i mogę się na nim rozpędzać. Gaźnik najstarszego typu. "0" elektroniki w samochodzie i tak ma pozostać. Mój fiat brzydzi się elektroniką.