Tak zacnu s popiskem,obrazky dodam pozdeji,at se mate na co tesit
Jedna se o Fiat 125p,motorizace original 1500ccm,rok vyroby 1977.
Koupil jem ho v originalni zelene barve.Auto bylo od prvniho majitele,bylo se servisni knizkou a vse v originalu.
S autem jsem pres rok jezdil,ale pak jsem si rekl,ze tohle auto se moc upravene nevidi,tak ze neco zkusim vymyslet.V hlave byl docela jasny plan,auto prelakovat,do toho dat krasny interier a kola.
V roce 2008 se auto nalakovalo do zelene metalizy s primesi zlatych trpytek,je to barva od VW.
Zacaly se prvni upravy interieru,prvne jsem si to zkousel pocalounit sam,ale nevypadalo to hezky,tak prisel na radu calounik a byl cisty,bily interier.
Koupil jsem kola BBS Mahle 6x13 ET 13.Mely zlaty stred a stribrny limec.
Motor se jen dal do fungujicicho stavu a motorvy prostor se vystrikal na bilo.
Takhle se odjela sezona 2008.
rok 2009
V tomhle roce se moc veci nezmenilo,pouze se docalounila palubni deska,trochu jsem zkousel udelat tunel mezi sedackama a potahnout ho do bile kozenky.Zkousel jsem i zabudovat budiky z Lady,takze chvilku jsem mel kulate budiky,ale to byl jen takovy prechodny rok
Popraoval jsem i na strance muziky,kdy jsem udelal doorboardy pro predni komponentni repro Alpine,v zadnich dverich jsem mel opet komponenty Alpine a stredobasy Emphaser,to vse pohanene zesilovacem Magnat.Radio bylo stare Alpine.
Na finale Tuning salonu v Brne,se dodelal aparatura i do kufru,kde byl subwoofer Mac Audio a zesilovac Magnat Combat.
Ozvucnice na basak byla misto rezervy.
Nechaly se komplet strojne vylestit kola,takze kola jsou leste z celni plochy,z vnitrni plochy a i z plochy co je pod gumou.
Obuti jsem mel 165/55 R13 a vzadu 175/50 R13.v roce 2008 jsem zkusil i 195/45 R13,ale to uz nikdy
rok 2010,coz byl spise rok motoru a interieru
v roce 2010 jsem se poprve ukazal na polskych srazech,kde Fiat sklidil uspech a me to moc potesilo,ze se mohl ukazat i na sve domaci scene
cely prelom roku 2009 a 2010 se delal komplet novy motor,ktery uz mel asi sve zasebou a tak byla potreba GO.
Motor se kompletne rozdelal a zacalo nekonecne shaneni dilu.Bohuzel u nas v CR uz nebyla moznost koupit vsechny veci a tak to stalo.Posleze se ukazalo,ze Polsko je stale dobre zasobene a zaalo se shanet dalsi a dalsi nahradni dily.
Jak bylo vse doma,nechaly se nektere veci nachromovat,zbytek jsem si rucne vylestil.Blok byl nalakovan,viko vylesteno.Drzaky motoru jsou nachromovany,vana nalakovana,brzdovy valec vylestene,brzdove trubky vylestene,karburator vylesteny,kryt baterky pochromovany,chladic vylesteny.Vsechny vicka pochromovane.
Motor tedy byl jak novy
A co s interierem? To byla otazka.Dal jsem an prodej svuj bily interier,pro ktery si prijel "PAKO" a ja byl moc rad,ze ho bude vozit dalsi Fiat.Kdyz jsem ho pak videl na fotkach byl jsem strasne moc rad,ze se vyuzil a s modrou barvou kontrastuje moc hezky.
Ja si rekl,ze zkusim nejaky dvoubarevny interier.Chtel jsem zelenou niti prosit sedacky,ale to bylo malo,tak ze se udela i zelene vedeni kolem sedacek.To sedacky honde ozivilo a vedelo se,kterym smerem se pujde.Udelaly se nove predni a zadni sedacky,komplet nove tapecirunky,pocalounila se i nove strecha a ceckove sloupky.
Na radu prisel i kufr,kteremu jsem se vzdy trochu vyhybal,jelikoz jsem porad nevedel,jak ho udelat.
Kufr je nyni stejne pocalouneny jako interier,prechazi i presne linie z kufru do inetrieru,takze se podaruilo,co jsem si pral a vypada to snad dobre
Dno kufru je vyvysene,je tam schovana povinna vybava.
Podival jsem se v roce 2010 do Polska a rad bych se tam pristi rok vratil,jelikoz jde na "Fionovi" citit,ze se mu tam libi
rok 2011
tenhle rok nebyl moc Fiatovi.Na jare roku 2011 jsem se ukazal na Tuning show v Madarsku,kde Fiat vyhral ve sve kategorii,coz bylo pro me letos uzasne a ja si rekl,ze je potreba i tak zapracovat na ostatnich vecech,ktere jeste nejsou dodelany podle mych predstav.
Letos jsem ani moc nejzedil,sise jsem pracoval na baraku,takze penize a cas utikaly jinam.
Verim,ze rok 2012 bude lepsi a plny zmen,se kteryma se s vami postupem casu budu delit